Про мене




ВИСНОВОК

ПРО РЕЗУЛЬТАТИВНІСТЬ ПЕДАГОГІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

 Костюкович Тамара Іванівна закінчила Рівненський державний педагогічний університет. Має 19 років педагогічного стажу. Спеціаліст вищої кваліфікаційної категорії.
Вчитель у її розумінні виступає не лише джерелом інформації, але й людиною, яка організовує навчально–виховний процес на пізнання, розуміння поняття «Правознавство» та для чого воно потрібно людям.
Основну мету своєї роботи в школі вбачає у підготовці дітей до життя, озброївши їх глибокими знаннями, розвинувши логічне мислення та творчі здібності.  
Уроки Тамари Іванівни – це творча лабораторія, де творить вона сама і вчить цьому своїх учнів. Вчителька спирається на соціальний досвід, мотиваційну та емоційно-чуттєву сфери учня, вміє створити яскраві уроки, де кожний розкривається у взаємодії та творчій активності, набуває досвіду, бере участь у діалозі з учителем, однокласниками, аргументовано відстоює власну думку. При підготовці до уроків вчителька завжди продумує свої можливості з урахуванням досвіду. Продумавши структуру уроку, готує наочні обладнання та роздатковий матеріал. Її учні є постійними учасниками шкільних та районних олімпіад з правознавства, беруть активну участь у різноманітних конкурсах, дають юридичні консультації для батьків, працюють з нормативними документами.
Вчителька виявляє високий рівень професіоналізму, постійно практикує інноваційні підходи до уроків правознавства.
Тамара Іванівна дбає про залучення дітей до співпраці, тобто на спільну працю педагога та учнів, спрямовану на те, щоб зробити учня вільнішим, розкутим, викликати почуття впевненості у своїх силах, побачити в ньому людину повноцінну, здібну до пошуку, творчості.
 Щоб постійно поглиблювати зацікавленість учнів своїм предметом, Тамара Іванівна проводить різноманітні форми позакласної роботи: спектаклі на правову тематику, турніри, КВК, брейн-ринги, засідання клубу «Що? Де? Коли?» та ін. Залучає до співпраці батьків.

 Костюкович Тамара Іванівна має гарні результати своєї роботи, вдячних учнів та батьків, авторитет серед колег, друзів та громадськості села.  ЇЇ досвід роботи можна пропонувати для використання у роботі загальноосвітніх шкіл, гімназій,  оскільки його можна адаптувати до конкретних умов освітнього процесу відповідно до Державного стандарту розвитку освіти. 

Немає коментарів:

Дописати коментар